Introduzione di u produttu
- Spermidine, cunnisciutu ancu spermidine trihydrochloride, hè una poliamina. Hè largamente distribuitu in l'organi viventi è hè biosintetizatu da putrescina (butandiamina) è adenosilmetionina. Spermidine pò inibisce a sintasi neuronale, ligà è precipitate l'ADN; pò ancu esse usatu per purificà e prutezione di DNA-binding è stimulà l'attività di polinucleotide kinase T4. U 1 di settembre di u 2013, i scientisti di Germania è Austria anu realizatu una ricerca cumuna è hà dichjaratu chì a spermidine pò impedisce l'iniziu di a malatia d'Alzheimer.
Flussu di travagliu di prucessu
Funzione di u produttu
- Spermidine pò ritardà l'anzianu di a proteina. Perchè e proteine di diversi pesi molecolari ponu ghjucà diversi roli in u prucessu di senescenza, alcune proteine di grande massa moleculare ponu ghjucà un rolu chjave in u cuntrollu di u prucessu di senescenza di e foglie. Quandu sti proteini cumincianu à degradà, a senescenza hè inevitabbile, è hè difficiule di cuntrullà a degradazione di sti proteini. Pò ritardà u prucessu di anziane. U mutivu perchè spermidine pò ritardà l'anzianu pò esse di prumove a sintesi di sti proteini o impediscenu a so degradazione.
Applicazione di u produttu
- Spermidine hè un carburu alifaticu di pisu moleculare bassu chì cuntene trè gruppi di amine è hè una di e poliamine naturali prisenti in tutti l'organisimi. Hè una materia prima impurtante per a sintesi di droga è hè largamente usata in a sintesi di l'intermedii farmaceutichi.Spermidine hè implicatu in parechji prucessi biologichi in l'organisimi, cum'è a regulazione di a proliferazione cellulare, a senescenza cellulare, u sviluppu di l'organi, l'immunità, u cancer è altri prucessi fisiologichi è patologichi. Studi recenti anu dimustratu chì a spermidina ghjoca un rolu regulatore impurtante in prucessi cum'è plasticità sinaptica, stress oxidativu è autofagia in u sistema nervu.